Nu har jag börjat skolan!!!

    Ja-a nu har jag slutat att jobba på Fonus,,, känns konstigt,,,Vi var på Kick off i Lycksele med Fonus gänget, rolig resa med Abba show , god mat och det viktigaste mina kära vänner som man har lärt känna under dessa 2 år, kramar till Susann, Jan, Kicki och min älskade vän  Kati. Resan var en super fin och viktigt resa för mig.Varför viktig??? Ja därför att jag har haft kontakt med Kati nästan dagligen under dom här 2 åren och nu kommer jag inte ha tid att hälsa på henne för jag har så långa dagar, allting känns bara konstigt! (det kallas väl för separations ångest). Bara man kommer igån ordentligt så får man tid till sina vänner också. Hoppas att 
Kati har det bra och hoppas att hon får hjälp av min andra kära vän Marre (har inte hunnit umgås med henne heller)

 Men sen har jag någonting roligt att berätta!!
JAAAAA!!!!! den 21.10.2008 har jag börjat förverkliga mitt dröm och börjat frisör utbildningen!!!
F A N vad det kommer att bli roligt att få göra alla olika frisyrer
som man har sett och drömt om.
Kommer att ta bilder från skolan och om olika saker vi får göra och träna på.
Nu är det bara att komma ihåg att ta med kameran också!!!

Cu soon Johanna

Kommentarer
Postat av: Janne

Hej Johanna

Va roligt för dig!! Men tråkigt för oss.........

Fast vi kanske kan få oss en modefrilla sen när du är proffs på frisyrer?

Hoppas att allt går bra för dig på skolan

Janne

2008-10-24 @ 06:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0